E-fit KOOLITUSED

KOOLITUSED

E FIT ESITLEB - IDEEPÄEV KOOS MONIKA GANDER ´iga (10.00 - 18.00)


12.04.2014 10.00 - 18.00
My Fitness ´i Lasnamäe klubi, Virbi 12 10.00 – 17.00

Pilates on the ball
Pilatese treeningtund võimlemispallil aitab säilitada kehaasendit ja muuta liikumised keerulisemaks ning nõuab seega veelgi enam  eneseületust. Selles treeningus tunnetate, kuidas teie jõukese, teie kere keskosa lihased suudavad liigutusi stabiliseerida ning kuidas need aitavad hoida kontrolli all mitte ainult teie keha, vaid ka palli.

Pilates Music Flow
Pilatese tund edasijõudnud klientidele, et rõhutada voogavate liikumiste põhimõtet. Klassikalised ja pingutust nõudvad harjutused on kombineeritud imeliseks koreograafiaks. Treeningtunni finaal on nagu tants, kõik liikumised sobituvad ilusasse muusikasse.

deepWORK
Treeningprogramm  bodyART loojalt Robert Steinbacherilt. See dünaamiline viis oma keha liigutamiseks ei nõua mitte üksnes pingutust ega pane teid tõesti higistama, vaid sellel on rohkemgi pakkuda: selles treeningtunnis on teie kaaslasteks alati yin ja yang – tugev ja lõdvestunud, mehelik ja naiselik pool, jõud ja vabastus. Tunni olulisteks osadeks on traditsioonilise hiina meditsiini elemendid, alustades maaga ja liikudes edasi läbi metsa, et sirutada ja mobiliseerida teie keha; sellele järgneb tuli, mis põletab teie lihaseid, ja teras, et tugevdada teie keha. Vabastamiseks ja lõdvestamiseks ning tagasitulemiseks lõpetab tunni voolav vesi.

Iron System
3-kuiseid rühmatreeninguperioode kohandatakse lisaraskuste abil vastavalt rühma treenituse tasemele. Et olla tõeliselt heas vormis ja kujundada täiuslik keha, peate seda tegema vastavalt treeningplaanile, kindla treeningumeetodi abil ja teatud aja jooksul, et lihased kohaneksid harjutustega ning et muutuksite seega tugevamaks ja omandaksite parema tehnika.

fiveGYM
See on uus Saksamaalt pärinev kontsepttund on loodud selleks, et teie liigesed ja eelkõige selg enam ei valutaks. Kõik liigutused ja harjutused toimivad vastupidiselt kõige sagedasematele igapäevastele liigutustele, mis on peamiselt lülisamba painutused ette. Lülivaheketta väljasopistuse vältimiseks vajab keha sirutust. Õpite, kuidas saada väga aktiivselt kõik oma kanged ja jäigad kehaosad jälle vabaks ja painduvaks. See on uus ja erinev kõigist tuntud programmidest, aga nagu Laotse ütles: “Mõnikord on vaja ujuda vastuvoolu, et jõuda allikani!”

Facial Release
See on suurepärane kombinatsioonis fiveGYMiga, aga ka enne ja pärast treeningut! Lisaks teie lihastele on palju retseptoreid ka teie sidekudedes. Viimase 15 aasta jooksul on sidekudesid järjest enam uuritud ja nüüdseks on teada, et lihast ümbritsevate kudede lõdvestamine on isegi olulisem kui lihaste endi lõdvestamine. Kui teie sidekoed on stressis või kui te ei kasuta neid eriti, muutuvad need koed tihedamaks ja keha muutub jäigemaks. Tihenemist tunnete triggerpunktides, mis on vajutamisel valulikud. Tennisepallide, ujumisnuudlite, pilatese rullide ja muude vahendite abil saate lõõgastada oma keha ning vabaneda jäikusest.

Päevapilet 45 EUR-i
Ühe treeningu hind 15 EUR-i 

Ideepäeva toetavad:

Rohkem infot:
info@efit.ee
58058076

 
 
 

Ostukorvis on 0 ( 0 EUR ) toode(t)