E-fit KOOLITUSED

Toimunud koolitused

Ideepäev Monika Gander ´iga

Pilates on the ball
Pilatese treeningtund võimlemispallil aitab säilitada kehaasendit ja muuta liikumised keerulisemaks ning nõuab seega veelgi enam  eneseületust. Selles treeningus tunnetate, kuidas teie jõukese, teie kere keskosa lihased suudavad liigutusi stabiliseerida ning kuidas need aitavad hoida kontrolli all mitte ainult teie keha, vaid ka palli.

Pilates Music Flow
Pilatese tund edasijõudnud klientidele, et rõhutada voogavate liikumiste põhimõtet. Klassikalised ja pingutust nõudvad harjutused on kombineeritud imeliseks koreograafiaks. Treeningtunni finaal on nagu tants, kõik liikumised sobituvad ilusasse muusikasse.

deepWORK
Treeningprogramm  bodyART loojalt Robert Steinbacherilt. See dünaamiline viis oma keha liigutamiseks ei nõua mitte üksnes pingutust ega pane teid tõesti higistama, vaid sellel on rohkemgi pakkuda: selles treeningtunnis on teie kaaslasteks alati yin ja yang – tugev ja lõdvestunud, mehelik ja naiselik pool, jõud ja vabastus. Tunni olulisteks osadeks on traditsioonilise hiina meditsiini elemendid, alustades maaga ja liikudes edasi läbi metsa, et sirutada ja mobiliseerida teie keha; sellele järgneb tuli, mis põletab teie lihaseid, ja teras, et tugevdada teie keha. Vabastamiseks ja lõdvestamiseks ning tagasitulemiseks lõpetab tunni voolav vesi.

Iron System
3-kuiseid rühmatreeninguperioode kohandatakse lisaraskuste abil vastavalt rühma treenituse tasemele. Et olla tõeliselt heas vormis ja kujundada täiuslik keha, peate seda tegema vastavalt treeningplaanile, kindla treeningumeetodi abil ja teatud aja jooksul, et lihased kohaneksid harjutustega ning et muutuksite seega tugevamaks ja omandaksite parema tehnika.

fiveGYM
See on uus Saksamaalt pärinev kontsepttund on loodud selleks, et teie liigesed ja eelkõige selg enam ei valutaks. Kõik liigutused ja harjutused toimivad vastupidiselt kõige sagedasematele igapäevastele liigutustele, mis on peamiselt lülisamba painutused ette. Lülivaheketta väljasopistuse vältimiseks vajab keha sirutust. Õpite, kuidas saada väga aktiivselt kõik oma kanged ja jäigad kehaosad jälle vabaks ja painduvaks. See on uus ja erinev kõigist tuntud programmidest, aga nagu Laotse ütles: “Mõnikord on vaja ujuda vastuvoolu, et jõuda allikani!”

Facial Release
See on suurepärane kombinatsioonis fiveGYMiga, aga ka enne ja pärast treeningut! Lisaks teie lihastele on palju retseptoreid ka teie sidekudedes. Viimase 15 aasta jooksul on sidekudesid järjest enam uuritud ja nüüdseks on teada, et lihast ümbritsevate kudede lõdvestamine on isegi olulisem kui lihaste endi lõdvestamine. Kui teie sidekoed on stressis või kui te ei kasuta neid eriti, muutuvad need koed tihedamaks ja keha muutub jäigemaks. Tihenemist tunnete triggerpunktides, mis on vajutamisel valulikud. Tennisepallide, ujumisnuudlite, pilatese rullide ja muude vahendite abil saate lõõgastada oma keha ning vabaneda jäikusest.

Ideepäeva toetavad:

Ideepäeval osalesid:

Anne Lepik
Anželika Murik
Anu Tuul
Anu Riit
Enel Oja
Irina Rauk
Ivika Värton
Jana Tiitus
Janika Pajuma
Kadri Vernik
Kadri Kosk
Kaiu Guk
Kersti  Naarits
Kärt Russak
Külli  Külanurk
Leelo Ojala
Mai Buschmann
Marelle Kaelepp
Margit Rechlin
Mari - Liis Sprenk
Marju Asarov
Merje Vilt
Natalja Videl
Olga Pantelejeva
Sandra Must
Signe Vent
Svetlana Nekraš
Žanna Rjazanova
Tiia Randoja
Tiina Sarapuu
Ulvi

Sikut

 

Koolitused

September 2013

Oktoober 2013

November 2013

Detsember 2013

Jaanuar 2014

Veebruar 2014

Aprill 2014

Mai 2014

September 2014

Oktoober 2014

November 2014

Jaanuar 2015

Veebruar 2015

Aprill

Mai 2015

September 2015

November 2015

Detsember 2015

Jaanuar 2016

Veebruar

Aprill

August

Jaanuar 2017

Aprill 2017

Mai 2018

Ostukorvis on 0 ( 0 EUR ) toode(t)